V&A Waterfront

22 september 2022 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Bij het opstaan vanochtend was het bewolkt en voor vanmiddag werd regen voorspeld. Na enig overleg hebben we besloten naar het V&A Waterfront te gaan. Via Kloofstreet en Longstreet zijn we er naar toe gelopen en dat was een behoorlijke wandeling. Bij het Waterfront aangekomen hebben wij er een tijdje rond gewandeld en ik moet eerlijk zeggen dat het mij al met al nogal tegenviel. De haven zelf ging nog wel en de Foodmarket was ook heel leuk maar voor de rest.................een groot en duur winkelcentrum.

In de middag een koffie speciale gedronken met een stuk cheesecake. Daarna nog wat rondgeslenterd tot het begon te regenen. Zijn toen de Foodmarket ingevlucht en hebben daar eerst een lekker biertje gedronken en beetje mensen zitten kijken

Rond 5 uur wat te eten gehaald want we wilden voor de stroomuitval van 18.00 uur weer “thuis” zijn. Op de Foodmarket twee rolla polla gehad want die zagen er heerlijk uit maar...........na twee hapjes zag ik Jacky naar adem happen. Goh, wat was dat ding scherp!!!!!!!!!!!!!!! Als een haas vluchtte Jacky naar de WC om daar met water haar tong te blussen. Ik heb zet toen maar allebei opgegeten want, zoals je weet, mannen piepen niet zo snel en voor Jacky wat anders besteld.

Om 17.30 uur een taxi (Uber) besteld en vlak voor zes uur waren we weer thuis.

1. Rombout Hoogerbeets:
    22 september 2022
    Pap je bent een kanjer om dat zo scherp op te eten en voor mam maar wat anders besteld. Wat jij aan kan zo zijn er niet veel inclusief mij.