Pilanesberg N.P.

21 oktober 2022 - Buffelshoek, Zuid-Afrika

Vandaag Pilanesberg bezocht. Dat is een N.P. Dat ligt in de krater van een oude uitgedoofde vulkaan. Het landschap is er prachtig en hebben er dan ook volop van genoten. Wij wilden graag nog de leeuw, neushoorn en het luipaard zien en dat is voor een gedeelte gelukt. Alleen het luipaard hebben wij niet kunnen spotten.

Al met al toch weer een hele dag op pad geweest maar het was meer dan de moeite waard. Morgen vertrekken wij naar Johannesburg.

1. Fons en Lidy:
    23 oktober 2022
    Hallo Wim en Jacky,
    Wat hebben we weer genoten van jullie reisverhalen. Zo bijzonder, vooral omdat hierdoor onze eigen belevenissen in Zuid-Afrika naar boven kwamen. Morgen nog een fijne dag in Johannesburg en dan een goede vlucht naar Amsterdam.
    Lieve groetjes Fons en Lidy
  2. Willem:
    25 oktober 2022
    Dank jullie wel hoor. Gisteren een mooie, leuke, gezellige en informatieve dag gehad in Johannesburg met Bram ven Wijck
  3. Ineke Buskermolen:
    27 oktober 2022
    Heerlijk genoten van jullie afrika avontuur én de prachtige foto's! Het staat ook op ons lijstje van "ooit..."
    Groetjes en wel thuis!
  4. Willem:
    27 oktober 2022
    Zijn dinsdag weer thuis gekomen. Hebben een prachtige reis gemaakt. Wel vermoeiend maar daar heb je dan ook wat voor. Hebben maandag nog een bezoek gebracht aan Johannesburg waar wij o.a. Soweto, het huis van Nelson en Winnie Mandela, Alexandria (township met veel armoede) en het nieuwe, ultramoderne, centrum hebben bezocht