Donderdag 10 maart van Abel Tasman NP naar Punakaiki

10 maart 2016 - Punakaiki, Nieuw-Zeeland

Gelukkig wij kunnen weer verder !!! Zijn daarom ook vroeg op gestaan omdat wij een flinke rit voor de boeg hebben. Zijn door een alweer prachtig landschap eerst naar Murchison gereden. Daar hebben wij getankt en zijn het plaatsje door gelopen. Stel je daar trouwens niet al te veel van voor want de meeste stadjes stellen niets voor. Soms heb je een beetje het idee dat je in een of andere Amerikaanse western verzeild bent maar ja ...je moet een beetje van deze sfeer proeven. Na deze "indrukwekkende " belevenis zijn wij doorgereden richting Panukaiki en kwamen wij terecht in een enorme bui regen. Alle hemelpoorten werden open gezet, het kwam echt met bakken uit de lucht. Bij het naderen van de kust werd het echter steeds droger en toen wij in Panukaiki aan kwamen scheen zelfs het zonnetje weer. Vonden snel een geweldige gratis camperplaats en zijn van daaruit gaan lopen naar de Pancake Blowholes en Rocks. had ik mij eigenlijk niet zo veel van voorgesteld maar het was geweldig. Zee en rotsen spelen hier een fascinerend spel. Ik moet weer zeggen PRACHTIG.

1. Angelique Kowallik:
    11 maart 2016
    Hello, heb ik al gezegd dat wij met jullie mee reizen. En dat wij defijne herinneringen bij ons boven komen. Hoe zijn de wegen daar,goed te rijden. Tot de volgende reis. Veel genieten liefs. Wim en Angel
  2. Peter Waardenburg:
    11 maart 2016
    Inderdaad, prachtige reis (ook al hebben jullie af en toe een buitje...). Was het inderdaad een Weka die verantwoordelijk was voor het stelen van de sleutel?
    Groet, Peter