"Rondje" Frankrijk / Duitsland

4 december 2016 - Ahrweiler, Duitsland

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat was het koud vannacht!!!!!!!!!! Alles was wit buiten maar de lucht was strakblauw. Snel ontbeten en toen richting Ahrweiler vertrokken. Maar ik was heel stom geweest en had Bad Munstereifel in getoetst en dus kwamen wij totaal verkeerd uit en ook hebben wij nog een gigantisch stuk om gereden. DIT WAS NIET LEUK. Uiteindelijk waren wij  om13.30 uur op de camping in Ahrweiler. Snel de camper neer gezet en snel op weg naar de Weihnachtsmarkt. Het was er mede dankzij het mooie weer erg druk maar ook wel weer heel gezellig. Heerlijk wat gegeten in een restaurantje en toen nog even de markt op want ik wilde nog graag een curry-worst. Toen ik eindelijk aan de beurt was en  een curry-worst wilde bestellen zei men dat die uitverkocht waren. Dat overkomt mij weer !!!! Ik heb het toen maar moeten doen met een Krakauer-worst.

Dit was de op een na laatste dag van onze reis. Morgen gaan wij weer naar huis. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en de 7 weken zijn om gevlogen. Dit gaan wij zeker vaker doen !!!!!!!!!!

1. Roelof en Lysbeth Wouda:
    5 februari 2017
    Hallo Willem, we hebben jou reisblog over Nieuw Zeeland met veel interesse gelezen. We gaan nl. binnenkort dezelfde reis maken met dezelfde camper. Jouw verhaal sprak ons erg aan en vandaar deze reactie op jouw reisblog. Misschien kun je ons nog wat informatie, tips, do's en don'ts geven via de mail. Dat zouden we erg op prijs stellen.