Zaterdag 2 april / Zondag 3 april Terug naar Nederland

3 april 2016 - Oldenzaal, Nederland

Zaterdagmorgen om 6.15 uur werden wij gewekt want om 7.45 uur moesten wij op het vliegveld zijn. Werden met shuttlebusje naar de luchthaven gebracht en hebben ons daar toen ingecheckt. Dat duurde al met al vrij lang dus veel tijd om nog wat tax free te shoppen hadden wij niet maar toch nog wel wat weten te kopen. Vliegtuig vertrok op tijd en na ongeveer 12 uur vliegen landden wij om 18.00 uur in Seoul. Hier moesten wij ons 7 uur weten te vermaken want de vlucht naar schiphal vertrok pas om 1.00 uur. Het vliegveld Incheon is echter nieuw en ook bijzonder luxe. Je had er speciale relax en rust ruimtes waar je kon slapen, eten en internetten en zo kom je de tijd toch wel door. Met enige vertraging als gevolg van startproblemen vertrok het vliegtuig naar A'dam waar wij 's morgens om 5.00 uur gebroken aan kwamen. Toen nog met de trein naar huis en eindelijk om 9.30 uur werden wij door Daphne, Seb en Wes  op gehaald van het station in Oldenzaal en zat na 35 uur reizen onze prachtige reis erop.

1. Peter Waardenburg:
    5 april 2016
    Welkom thuis. Hopen elkaar gauw te spreken.