vrijdag 1 April. Per vliegtuig naar Auckland en bezoek aan de stad

1 april 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

's Morgens vroeg opgestaan want wij moesten om 8.45 uur op het vliegveldje van Rotorua zijn. Na een snel ontbijtje heeft Lorraine ons naar het vliegveld gebracht. Vandaar zijn wij met een Ieniemienie vliegtuigje naar Auckland gevlogen. Na 40 minuten landden wij in Auckland en daar het hotel gebeld waar wij zouden overnachten. Wij werden opgehaald met een shuttlebusje. Daar aangekomen wilden wij ons inchecken maar wat bleek.............wij waren een dag te vroeg. Ik had bij de boeking de verkeerde datum door gegeven. Hoe dom kun je zijn??? Na enig heen en weer gebel konden wij die nacht er gelukkig toch blijven. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Na de koffers te hebben af gegeven zijn wij met de Sky-bus naar het centrum van Auckland gereden. Hebben daar een aantal uren rond gelopen en een hapje gegeten maar om nou te zeggen dit is een aanrader...Nee. Alleen als je een liefhebber bent van shoppen dan kun je er goed terecht. Gelukkig zaten onze koffers al aan het maximum zodat Jacky zich ook niet kon overgeven aan haar hobby. Waren om zes uur terug in het hotel nog een flesje wijn leeg gedronken en vroeg gaan slapen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl