Vrijdag 4 maart. Ohope naar Dannevirke

4 maart 2016 - Dannevirke, Nieuw-Zeeland

Vanochtend voor ons doen heel vroeg op gestaan namelijk al om 7.00 uur want wij gaan vandaag een behoorlijk stuk naar het zuiden. In totaal moeten wij vandaag ongeveer 550 kilometer af leggen. Wij maken een tussenstop in Napier. Dit plaatsje is in 1932 bij een aardbeving totaal vernietigd. Men heeft het daarna weer op gebouwd in Art Deco stijl. Het was wel leuk om een keer te zien maar om nou te zeggen het was geweldig............nou nee. Na ons bezoek aan Napier zijn wij door gereden naar Danneviske, dat zoals de naam al aangeeft,  vroeger is gesticht door Deense immigranten. Hier hebben wij weer een heerlijk plekje gevonden om te overnachten

1. Peter Waardenburg:
    Hoi samen,
    We reizen zo lekker met jullie mee en zien een heleboel. Prachtig. Het kaartje aanklikken gaat nog wel eens fout; dan verschijnt er iets heel anders. En ik ben nogal van de kaarten...
    Veel plezier verder!
  2. Renee Abrahamsz:
    Leuke foto's!
    Jullie hebben echt een stoere vakantie.
    Gaan jullie nog naar Taranaki? Daar woont Lots schoonfamilie in Hawera. Allemaal Finers Veel plezier en goede reis. ( misschien heb ik dit nu 2x gemaild)
    GROETJES Joost en Renee
  3. Daphne Hoogerbeets:
    4 maart 2016
    Wauw wat prachtig om jullie zo te volgen zeg!! Jullie maken wat mee.Iets om nooit te vergeten en waar velen van dromen.
    Ik geniet mee van jullie ervaringen. Geniet er maar lekker van want dat hebben jullie dik verdiend. Dikke kus en knuffel van ons..
  4. Renee Abrahamsz:
    7 maart 2016
    Renee, dat ligt wel behoorlijk ver uit de route die wij in gedachten hebben dus ik denk niet dat wij daar komen