"Rondje" Frankrijk/Spanje

16 november 2016 - Granada, Spanje

Vroeg op gestaan want vandaag willen wij naar Granada en dat is nog wel een behoorlijke reis. Wilden om 10.00 uur al weg rijden maar dat is niet gelukt omdat wij nogal wat halsbrekende toeren  moesten uithalen om bij de vuilwaterafvoer te komen. Ze waren namelijk juist vandaag begonnen met werkzaamheden op de camping zodat de afvoer nogal moeilijk te bereiken was. Zijn uiteindelijk om 11.15 uur vertrokken en langs de kust naar Malaga gereden. Hier hebben wij LPG getankt voor de verwarming en het koken. Het is in Spanje niet zo heel erg makkelijk om aan LPG te komen er zijn over het hele land maar 200 tankstations waar het kan. Daarna doorgereden naar Motril en daar af geslagen naar het noorden, richting Granada. Route gaat door de Sierra Nevada en is prachtig. Camping gevonden op 10 kilometer van Granada.  Een beetje verouderd maar wel schoon en de bushalte voor de bus naar Granada is vlakbij. Hebben hier ook alvast kaarten besteld voor een bezoek aan het Alhambra op vrijdag.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl