"Rondje " Frankrijk/Spanje

2 november 2016 - Puerto Serrano, Spanje

Vanochtend bij het opstaan weer fantastisch weer. Camping betaald en daarna op weg gegaan naar Ecija. Dit is de warmste stad in Spanje. Er is ooit een temperatuur gemeten van 52 graden. Stad stelt verder niet zo heel veel voor afgezien van een paar "mooie" kerktorens en een gezellig plein waar wij dan ook heerlijk een kop koffie hebben gedronken. Vanuit Ecija zijn wij doorgereden naar Puerto Serrano door een beetje surrealistisch landschap bestaande uit verschillende soorten gekleurde bodems en verlaten dorpjes. In de beurt van onze bestemming veranderde het echter en werd het langzaam wat groener en heuvelachtiger. Camper neer gezet op een gratis camperplaats bij een oud stationnetje  van waaruit wij een prachtig uitzicht hebben over het landschap. Morgen gaan wij hier een stuk fietsen. De spoorlijn is namelijk verdwenen maar men heeft hierover een fietspad aangelegd. 's Avonds nog even naar het stadje geweest op de fiets maar wij waren al snel weer terug want daar was niet veel aan.