"Rondje" Frankrijk/Spanje

29 oktober 2016 - Villafranca de Córdoba, Spanje

Op naar Andalusie !!!! Gaan vandaag op weg richting Cordoba en hebben daar in de buurt een camping uitgezocht in Villafranca. Gaan daar eerst een beetje uitrusten want wij zijn best wel moe van al dat reizen. Zijn door een nagenoeg verlaten landschap met een afwisseling van vlaktes en heuvels naar de camping gereden. Bij het begin van de reis was het erg mistig maar hoe dichter wij in de buurt van Villafranca kwamen hoe zonniger en hoe warmer het werd. Ik zit dit nu te schrijven onder een wolkenloze hemel bij een temperatuur van zo'n  27 graden. HEERLIJK !!!!!!!!

1. Fons en Lidy:
    31 oktober 2016
    Hallo wim en jacky,
    We genieten weer van jullie reisverhalen. Wat een bijzonder mooi en verrassend land. Staat hoog op onze lijst van te bezoeken gebieden.
    Wij hadden een paar dagen mooi herfstweer. Vanmiddag een prachtige wandeling rond de bentheimer berg gemaakt. Maar de herfst komt eraan.
    Kijken uit naar vervolg andalusie.