Maandag 7 maart reisdag van Picton naar Abel Tasman NP

7 maart 2016 - Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland

Na een heerlijk nachtje "illegaal" overnachten om 9 uur vertrokken naar het Abel Tasman NP via Havelock, Nelson en Marahau. Het weer was geweldig soms zelfs wel een beetje erg heet ( 32 graden) maar laten we maar niet mopperen. De reis van vandaag ging ook weer door een prachtig landschap zoals dat eigenlijk iedere dag het geval is. Morgen gaan we met een watertaxi een stuk varen naar een strandje en lopen dan in ongeveer 4 uur weer terug naar de camping.

1. Peter Waardenburg:
    7 maart 2016
    Klopt inderdaad want onze gast gooide een heel bord met pasta om daarmee zijn jongen te gaan voeren. Ik moest er wel om lachen maar Jacky niet want het was haar bord
  2. Angelique Kowallik:
    Hallo daar, wat mooi om te zien wat jullie al zo gedaan hebben.Wij hebben gewacht op de zuider eiland,ben benieuwd tot nu toe is alles okay. Mooie foto's kreeg een beetje heimwee.Goede reis verder geniet ervan en op naar het volgende doel.
  3. Jacqueline Nijhuis:
    7 maart 2016
    Jullie zijn op n prachtig plekje aangekomen. Ben benieuwd naar de wandeltocht.