Koffers gepakt

26 februari 2016 - Oldenzaal, Nederland

Vandaag druk bezig geweest met het pakken van de koffers en allerlei andere bezigheden die te maken hebben met onze reis. Online inchecken wilde niet lukken omdat naar nu blijkt wij naar Seoul vliegen met de KLM en vandaar verder met Korean Air. Maar na veel gepuzzel zijn we er toch uit gekomen.

Morgen gaan we om 16.00 uur met de trein naar Schiphol vanwaar we om circa 21.30 uur vertrekken naar Nieuw Zeeland. Best een beetje spannend allemaal maar we hebben er ontzettend veel zin in mede omdat wij er zolang naar uit hebben gekeken.

1. Renee Abrahamsz:
    27 februari 2016
    Goede reis en een hele vakantie Willem en Jaqueline. Geniet van Nieuw Zeeland. Ben benieuwd of jullie dezelfde mening over t land hebben als Charlotte. Groetjes Joost en Renee
  2. Angelique Kowallik:
    28 februari 2016
    Hai Jacky en Willem,goede vlucht gehad.jullie hebben getroffen met het weer.niet zo heet.En staat de camper klaar voor jullie.
    Geniet ervan,hoop dat jullie een mooie reis maken.veel plezier
    Goede reis en veel liefs. Van Wim en Angel.