Donderdag 24 maart. Verplichte rustdag

24 maart 2016 - Whakapapa Village, Nieuw-Zeeland

Bij het wakker worden vanmorgen kwam de regen nog steeds met bakken uit de hemel. Het leek wel de zondvloed. Las op het internet dat er op verschillende plaatsen in Nieuw Zeeland rivieren buiten hun oevers waren getreden. Hebben bijna de hele dag binnen door gebracht en hebben ons voorbereid op wat wij nog willen gaan doen de komende week. Volgens de berichten wordt het vanaf morgen beter. Als het weer morgenochtend het toelaat gaan wij de vulkaan van wat dichter bij bekijken. Dit was in zoverre een bijzondere dag dat het de eerste compleet verregende dag was en wij hopen ook de laatste. Vanochtend trouwens nog even onze camper verplaatst in de spoelende regen omdat wij op de plek waar wij stonden geen wifi ontvangst hadden en wij jullie toch graag op de hoogte wilden houden. Heeft mij wel een heel nat pak bezorgd.

1. Angelique Kowallik:
    26 maart 2016
    Hey, Jacky en Willem de laatste dagen van de reis zitten er bijna op. Wat een avondtuur zeg, fijn dat jullie zo genieten.van uit een regen achtig weer, willen jullie een Vrolijk Pasen toewensen.Groetjes Wim en Angel