Dinsdag 22 maart RUSTDAG en reis naar Picton

22 maart 2016 - Picton, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen allebei met spierpijn op gestaan. Wat doe je dan?..............juist uitrusten. Dat hebben wij vandaag dan ook maar gedaan. Na het ontbijt in de camper gestapt en naar de kust gereden en daar een plekje gezocht. Heerlijk lekker in het zonnetje gezeten en genoten van een hapje en een drankje. Om 15.00 uur de spulletjes ingepakt en begonnen aan de reis naar Picton. De route er naar toe was weer eens  schitterend met mooie uitzichten en voerde ons voor een groot gedeelte langs de zee. In Picton aan gekomen eerst maar even naar de Terminal van de ferry om onze telefonische boeking van een paar dagen geleden te betalen. Daar bleek echter dat men niet op de hoogte was van onze boeking. Waarschijnlijk heeft het "miepje"  in Wellington waar wij telefonisch hadden geboekt het niet door gegeven aan het kantoor in Picton. Daar sta je dan !!!!!!      Gelukkig heeft men na enig geharrewar toch nog een plekje voor ons gevonden en konden wij de volgende ochtend om 8 uur toch mee.  Toen ons "kampeerplekje" van de heenweg weer opgezocht. Dat viel nog niet mee maar na enig rondrijden hebben wij het toch gevonden. Campertje er neer gezet en op zoek gegaan naar een restaurantje om wat te eten. Ook dat had nogal wat voeten in de aarde omdat wij nogal ver van het centrum af zaten maar na enig zoeken toch weer een Thai gevonden en daar heerlijk gegeten. Terug gelopen en vroeg gaan slapen want om 6 uur moesten wij weer opstaan.