Van Clarens naar Ardmore Guest Farm

7 oktober 2022 - Uthukela DC, Zuid-Afrika

Geen bijzondere dag vandaag. Vanmorgen na het, weer prima ontbijt, afscheid genomen van Mercia en eerst in Clarens nog wat inkopen gedaan. Daarna vertrokken richting Ardmore. Eerst nog weer een heel stuk door het prachtige Golden Gate N.P maar daarna werd het een hele tijd saai.

Uiteindelijk aangekomen op de Sentinel Mountain Drive volgens het ANWB boekje een van de mooiste wegen in Afrika. Eerst zijn we langs de Sterkfontijndam gereden en vervolgens de Oliviershoek Pass overgestoken. Ik moet eerlijk zeggen het was....................een bittere teleurstelling. Ik vond er weinig aan, misschien kwam dat ook wel door het trieste weer.

Om 13.15 uur waren we al bij de Ardmore Guest Farm. Wel een beetje aan de vroege kant en konden dan ook nog niet op onze kamer terecht. Eerst maar een kop koffie gedronken en rond 14.00 konden we inchecken. Wij hebben een compleet appartement voor ons tweeen met twee slaapkamers en twee badkamers en een hele ruime living, dus we lopen elkaar niet voor de voeten. Trouwens toch maar besloten om een slaapkamer te gebruiken.

Vandaag grijs weer en amper 20 graden maar morgen meer dan 30 graden en zon.