Het begin

19 september 2022 - Schiphol, Nederland

Eindelijk is het dan zover. Na 2 1/2 jaar kunnen wij dan eindelijk onze reis naar Zuid Afrika afmaken.

Zondagavond heeft Daphne ons naar het station in Enschede gebracht waar wij om 22.16 uur de trein naar Schiphol hebben gepakt. Zit dit verhaal nu om 01.00 uur te schrijven. Van drukte op de luchthaven is nog niet veel te merken.

Eerst zouden we nog in een hotel overnachten maar aangezien wij ons al om 6.30 uur bij de vertrekhal moeten melden hebben we daar maar van afgezien. Het gevolg is wel dat wij een hele lange nacht voor de boeg hebben.

Als alles goed gaat vertrekken wij morgen om 10.40 uur en komen dan om 21.15 aan in Johannesburg. Nu maar hopen dat de wachtrijen niet al te lang zijn.

Wij gaan nu een borreltje drinken.

1. Toon en Erna:
    Hoi Jacky en Willem,
    Gelukkig is jullie een lange wachttijd voor de douane, waarbij je mogelijk een vlucht mist bespaard gebleven. Pfff. Wij wensen jullie nogmaals een hele goede reis en voor nu een goede vlucht. Mooi, dat jullie nu eindelijk de reis kunnen afmaken. Geniet ervan !
    We kijken weer uit naar de leuke foto's en de verhalen.
    Hartelijke groetjes, Toon en Erna
  2. Ine:
    19 september 2022
    Hele goede reis en lekker gaan genieten !!
  3. Peter hoogerbeets:
    geniet ervan , wij zullen zo goed mogelijk op Amy passen.
  4. Angélique Willemsen:
    19 september 2022
    Hele fijne reis en geniet er samen maar lekker van!
  5. Angelica:
    Hele goede en mooie reis in het mooie Zuid Afrika!
    Geniet weer van dit fantastische land.
    Leuk om jullie weer te volgen.