Cuzco
Vandaag een wat vreemde dag. Vanochtend bij het opstaan last van mijn maag/buik en ik voelde mij niet echt lekker. Ben dus niet meegegaan met de stadsrondrit maar in bed blijven liggen. Jacky is wel meegeweest en heeft de honneurs voor mij waargenomen en dus ook wat foto's en filmpjes gemaakt. Ik had wel de pest in want ik had mij erg op verheugd.
's Middags voelde ik mij gelukkig wel wat beter en ben met Jacky nog Cuzco in geweest. Vanavond is hier op de Plaza de Armas een groot feest. Dit laten wij echter aan ons voorbij gaan want wij moeten heel roer op. Om 4.30 uur worden wij al opgehaald voor een excursie naar Palcoyo (de regenboogbergen) maar daarover morgen meer.

Groetjes uit een zeer warm Oldenzaal.