"Rondje"Frankrijk / Spanje

25 november 2016 - Les Cases d'Alcanar, Spanje

Vanochtend om 11.00 uur vertrokken richting Les Cases. Niet zo'n heel lange rit van ongeveer 75 km. Onderweg zijn wij gestopt in Peniscola. Dit is een prachtig oud havenstadje. Hier hebben wij een tijd rond geslenterd door de nauwe straatjes en over de oude muren. Je had her en der hele mooie uitzichten. Na een kop koffie te hebben gedronken zijn wij verder gereden naar Les cases d'Alcadar. Via een heel erg nauw straatje kwamen wij bij  camping Estanyet terecht. Hele leuke camping direct aan het strand en met een prima sanitair. Na ons te hebben geinstalleerd zijn wij nog even over de boulevard naar het stadje gelopen. Stelt niet zo heel veel voor maar dat komt ook omdat 80% van de restaurantjes en winkels in de wintermaanden gesloten zijn. 's Avonds in het restaurant op de camping gegeten. Was lekker.

1. Renee Abrahamsz:
    26 november 2016
    Wat leuk dat je in Peniscola bent gweest. Daar woont mijn zusje een aantal maanden per jaar. En hebben jullie daar in de buurt een goede camping ontdekt? Ik hoor het graag. Wij hebben nog steeds de caravan en wie weet kunnen wij peniscola eens bezoeken.
    Nog veel plezier !
    Groetjes Renee