Maandag 28 maart. Van Waihi via Opoutere en Tairua naar Hahei

28 maart 2016 - Hahei, Nieuw-Zeeland

Tsja helaas is het grote aftellen begonnen en hebben wij nog maar een paar dagen te gaan. Na enig overleg hebben wij met elkaar besloten om ons die laatste dagen niet al te druk meer te gaan maken. Wij hebben dan ook beslist om in ieder geval twee dagen te gaan genieten aan het strand van Hahei, . Dit is naar men zegt het mooiste strand van Nieuw Zeeland. Vanmorgen dan ook al voor ons doen vroeg vertrokken en wel om 10.00 uur. Zijn eerst naar Opoutere gereden, dat is een klein plaatsje aan de kust maar met een mooi strand. Toen wij er aan kwamen was het weer niet echt geweldig maar het strand was er prachtig. Hebben hier dan ook enige tijd door gebracht. Van hieruit zijn wij door gereden naar Tairua en plaatsje dat heel mooi ligt aan een baai en wat tegen een berg is gebouwd. Na hier wat foto's te hebben gemaakt de reis vervolgd naar Hahei waar wij om 15.00 uur arriveerden. Hadden graag een plekje aan het strand gehad maar die waren allemaal al bezet. Nu zitten wij wel vlakbij het strand maar zien het niet maar...........morgen krijgen wij een plekje direct aan het strand. Ik moet zeggen het strand is hier geweldig mooi. Om 16.00 uur 's middags nog vertrokken voor een wandeling naar de Cathedral Cove, dat is een door de branding uitgeholde grot die twee door hoge kalkrotsen ingesloten strandjes met elkaar verbindt. Ook dit heeft vaak als decor gediend voor films. Waren om 19.30 uur pas weer op de camping maar het was dan ook zeker de moeite waard. Je waant je hier soms op een eiland in de tropen

1. Daphne Hoogerbeets:
    28 maart 2016
    WOW wat een prachtige foto's weer zeg!!
    De zee is wel wild zo te zien? Ik kan mij voorstellen dat jullie daar even blijven om lekker te genieten. En het weer zit ook nog mee gelukkig! Geniet er maar lekker van. Het is idd nog maar een paar dagen. Wij zijn wel erg blij dat jullie bijna terug komen haha. Vooral Seb ook die jullie vreselijk mist. Tot snel!! XXX