Addo Elephant Park

3 oktober 2022 - Colchester, Zuid-Afrika

Vandaag “vroeg” uit de veren om Addo te bezoeken. Waren om 9.30 uur al bij het park. Het kopen van een kaartje kost nogal wat tijd want je moet de nodige gegevens invullen. Dan moet je nog door de poort en ook dat neemt nogal wat tijd in beslag maar goed rond 10 uur waren wij binnen.

De verwachtingen waren heel hoog want bij ons vorige bezoek werden we bijna overlopen door de olifanten maar nu hebben wij echt moeten zoeken maar.................we hebben ze wel gevonden evenals zebra’s, kudu’s, wrattenzwijnen, struisvogels, aapjes en nog wat klein grut.

Hebben 6 uur in het park doorgebracht bij een zeer aangename temperatuur van zo’n 22 graden.

Op de terugweg nog wat boodschappen gehaald en aangekomen bij de villa een kop koffie met Engelse biscuits.

Zit nu op onze kamer omdat het te hard waait om buiten te zitten. Straks naar de lounche en daar drinken we ons borreltje

1. Mechelien Vrieseling:
    3 oktober 2022
    Weer prachtige foto’s! Jullie gingen toch wel met de auto door het park?
  2. Willem:
    3 oktober 2022
    Uiteraard want je mag de auto niet eens uit op de meeste plekken. Lopen is verboden
  3. Æbel:
    3 oktober 2022
    Bijzondere en mooie foto’s. Goede camera dus
  4. Willem:
    3 oktober 2022
    Ja Aebel ik ben je nog steeds dankbaar voor je advies van ruim twee jaar geleden. Ik ben zeer tevreden over deze camera.
  5. Angélique Willemsen:
    3 oktober 2022
    Geweldige foto’s weer! En ook heel erg leuk om jullie verhalen te lezen. Zo reis ik ook nog een beetje met jullie mee, met die prachtige beelden erbij! 😁
  6. Angelica:
    4 oktober 2022
    Prachtige foto's weer ! Die olifanten blijven toch wel imposante beesten.
    Wij hebben dit park overgeslagen maar wel een goede reden om weer terug te gaan😉

Goede reis weer verder en benieuwd naar jullie volgende bestemming .
  7. Ine:
    4 oktober 2022
    Jeetje... prachtige foto's. Dat was wel heel dicht bij...
  8. Willem:
    4 oktober 2022
    Fijn dat jullie de foto’s mooi vinden, dan weet ik waar ik het voor doe. Uiteraard ook voor mijzelf
  9. Toon en Erna:
    5 oktober 2022
    Wow. Mooie foto's hoor. Vooral de closeupes foto's vind ik echt geweldig. Blijft toch super leuk de beestenboel te observeren en te fotograveren.
  10. Willem:
    5 oktober 2022
    Ik ben ook dol op detailfoto’s maar het meer algemene blijft ook belangrijk vooral als herinneringen voor later.