Van Plettenberg Bay naar Colchester

2 oktober 2022 - Colchester, Zuid-Afrika

Gisteravond heerlijk gebraaid met de eigenaren van de B&B en een ander Nederlands stel. Lekker gegeten en heerlijk gekletst. Was heel erg gezellig.

Vanochtend wakker geworden van het zonnetje dat in onze kamer scheen. Om 7.30 uur opgestaan en de koffers e.d. ingepakt. Om 9.00 uur had Gert Jan, de eigenaar van de BnB, een heerlijk ontbijt voor ons klaar gezet. Na nog wat heen en weer geklets de auto ingepakt en vertrokken richting Colchester, waar wij morgen het Addo Elephant Park gaan bezoeken. Onderweg hebben wij nog een tussenstop gemaakt in St. Francis Bay om de vuurtoren te bekijken en wat te drinken.

Waren om 14.30 uur aan in Colchester. De villa ligt prachtig aan de Sunday rivier en is niet ver van de plek waar wij ruim 2 jaar geleden hebben overnacht.

1. Ineke Buskermolen:
    2 oktober 2022
    Gaat prima met jullie dus! Prachtige foto's weer! Dat wordt een mooi fotoboek!
  2. Ine:
    Wat is braaien ??
    Jullie genieten, heel fijn en prachtige foto's
  3. Willem:
    2 oktober 2022
    Ineke, het gaat prima tot nu toe. We genieten van iedere dag. Fotoboek wordt een toppertje
  4. Willem:
    2 oktober 2022
    Ine dat is Zuid-Afrikaanse bbq met grote stukken vlees. Overigens hadden wij die gelukkig niet want wij zijn niet van die vleeseters. Het is een soort levensstijl hier. Je ziet mensen overal en nergens braaien.