6 maart. Van Malelane naar Mlilwane Wildlife Sanctuary (Swaziland)

7 maart 2020 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vandaag een reisdag die redelijk vlot is verlopen. Bij de grens moesten wij ons eerst bij een gebouw uitchecken voor ZA en daarna bij een ander gebouw weer inchecken voor Swaziland. Ook werden wij gecontroleerd op het corona-virus. De wegen werden na de grens een stuk slechter maar dat werd wel weer goedgemaakt door de overweldigend mooie natuur. In Mlilwane aangekomen kregen wij een Afrikaans hutje aangewezen dat wel vrij primitief was maar er was wel alles aanwezig. ‘s Middags hebben wij samen met Wim nog een prachtige wandeling gemaakt door het park en daar o.a. een paar gigantische krokodillen gezien. Na ongeveer 2 uur waren wij weer terug. Nog even een borreltje gedronken en ‘s avonds gegeten in het aldaar aanwezige restaurant. Na nog een borreltje (whiskey) redelijk bijtijds naar bed omdat wij morgen een vrij lange reis voor de boeg hebben naar St. Lucia.

1. Fons en Lidy:
    7 maart 2020
    Hi Willem en Jacky, leuk jullie reisverslagen. Wij vonden Krugerpark ook erg mooi en hebben daar ook veel dieren gezien. Met als hoogtepunt de luipaard.
    Volgens mij hebben we dezelfde grensovergang met Swaziland gehad. Wat een mooie natuur hè.
    Mooie foto's en mooie verhalen. We beleven onze reis opnieuw.
    Veel plezier met de nijlpaarden in St Lucia.
    Groetjes Fons en Lidy
  2. Æbel:
    8 maart 2020
    Mooi verslag en mooie foto’s. Dank daarvoor
  3. Angelica:
    8 maart 2020
    Leuke reis verslagen en foto's. Prachtig! Ook veel herkenning en een belevenis om dit zo weer te zien. Ben benieuwd of jullie nog gebruik van het toilet hebben gemaakt bij de grens overgang ;-)
  4. Willem:
    8 maart 2020
    Nee was gelukkig niet nodig.