23 maart. Dagje Kokstad

23 maart 2020 - Kokstad, Zuid-Afrika

Vanmorgen om 9.15 uur ging de telefoon. Toen Jacky opnam bleek het Swiss Air met de mededeling dat wij op 1 april met Lufthansa naar Frankfurt konden vliegen maar..................hoe het dan verder ging konden ze ons nog niet vertellen. Daarop kregen wij nog het aanbod om op zondag 29 maart met KLM rechtstreeks naar Amsterdam te vliegen. Uiteraard hoefden wij hier niet zolang over na te denken en hebben wij snel de knoop doorgehakt. Nu gaan wij morgen eerst naar de Drakensbergen om daar nog 5 dagen te verblijven bij  de Ardmore Guestfarm. Hier zijn wij al eerder op onze trip door ZA geweest. Het is daar erg rustig en er zijn weinig mensen. Ook is ontbijt en diner inbegrepen zodat wij ook niet naar een winkel hoeven te gaan om boodschappen te halen. Eigenlijk zijn we dan al in een soort vrijwillige quarantaine. Wij gaan ook vandaar rechtstreeks naar het vliegveld in Johannesburg. Wij vliegen om 23.15 uur en hopen dan om 10.15 te landen in Amsterdam.

De rest van de dag een beetje ontspannen en geluierd

1. Æbel:
    23 maart 2020
    👏👏👏👏👏👏🔝😷
  2. Ine:
    23 maart 2020
    Top !!
  3. Renee Abrahamsz:
    25 maart 2020
    Fijn Willem, dat is gerereld. Geniet van je mooie laatste dagen. En goede reis straks via Johannesburg.
    Je weet wie die stad heeft gesticht? Joost Heystek en daar buiten ligt de Heystekrand. Andere tak😉
    Wees voorzichtig en straks goede reis.
    Hartelijke groeten Joost& Renee