2 april. Avant Garde Lodge / Johannesburg

2 april 2020 - Johannesburg Tambo, Zuid-Afrika

Gisteren bericht gehad van de Duitse ambassade dat wij mee kunnen op een repatrieringsvlucht op dinsdag 7 april. Deze vlucht gaat naar München en dan moeten wij vandaar met de trein verder. Dat is ook nog ongeveer 9 uur. Gelukkig mag je in Duitsland gratis met de trein als je een vliegticket kunt overleggen. Maar goed dan zijn wij in ieder geval hier weg. Wachten vandaag nog even of er bericht komt van de Nederlandse ambassade en zo niet dan vertrekken wij dinsdag.

1. Ine:
    2 april 2020
    Fingers crossed, we hope so for you !!
  2. Hans en Hermine:
    Klinkt weer hoopvol. Toch maar proberen er iets van te maken de laatste dagen.
  3. Toon en Erna:
    3 april 2020
    Goed bericht zeg, dat jullie mee kunnen vliegen. Het wordt wel een heeeeel lange terugreis. Pfff. Maar we kunnen ons goed voorstellen, dat als er niets anders is, jullie wel heel graag mee willen met deze vlucht. Nog even volhouden. We denken aan jullie.