11 maart. Op weg van St. Lucia naar Underberg.

11 maart 2020 - Underberg, Zuid-Afrika

Tijdens weer een heerlijk ontbijt in Bhangazi Lodge kwamen we tot de ontdekking dat niet alleen Jacky en Rita nichten waren maar ook de Twee Nederlandse mannen die er ook waren volgens eigen zeggen.Toen een van hen vervolgens veel aandacht voor Willem zijn haardos had raakte deze  helemaal van slag zodat ik nu deze blog moest maken.We zijn dus maar snel op pad gegaan nadat we uitgebreid door Mandy en Simon van deze geweldige Lodge werden uitgezwaaid. Het landschap onderweg werd steeds bergachtiger naarmate we dichter bij Underberg kwamen. Maar helaas werd het weer ook steeds slechter. De bedoeling was om in Underberg de Sanipas op te rijden met een fourwheeldrive met chauffeur, maar gezien de slechte weersvooruitzichten hebben we dat maar niet geboekt. Wel kwamen we in een schitterend huis Sangwana. Ligt op een schitterend punt en er is ruimte voor 8 mensen. We hoorden wel gelijk bij aankomst dat er van 18.00 tot 20.00 een stroom onderbreking zou zijn. En daar bleef het niet bij en aangezien alles in dit huis op elektrisch werkt waren we wel weer genoodzaakt om uit eten te gaan.En dat was beslist geen straf want het het was heerlijk eten bij kaarslicht in een zeer sfeervolle omgeving en aardige bediening.Daarna thuis bij kaarslicht nog lekker aan de whisky en toen werd het toch nog laat. Maar morgen kunnen we relaxen.

1. Marjo salet:
    12 maart 2020
    Jammer van de sanipass. Is een van de hoogtepunten