10 maart. Een bezoek aan iSimangaliso Wetland Park en de Hippo Tour.

10 maart 2020 - St. Lucia Estuary, Zuid-Afrika

Vandaag een rustig dagje. Eerst een bezoek gebracht aan het iSimangaliso WP. In vergelijking met de reeds bezochte parken viel dit wel wat tegen. Weinig dieren en een enigszins saai landschap. Tussenstop gemaakt bij Missions Rocks waar we ons toch wel enige tijd hebben vermaakt. De hier aanwezige rotskust was prachtig en de golven die tegen de rotsen aanbeukten waren indrukwekkend. I love this !!!! Hierna doorgereden naar Cape Vidal. Dit is een prachtig zandstrand maar helaas hadden wij maar weinig tijd om er te verblijven want wij moesten om 16.15 uur i St. Lucia zijn voor de Hippo Tour. Wel hebben wij nog even staan kijken naar het schoonmaken van de vis die een aantal schepen aan land hadden gebracht.

De Hippo tour was een succes. Het was heel indrukwekkend om die beesten van zo dichtbij te zien en dan ook nog met de ondergaande zon. Als “bijvangst”  hebben wij ook nog een krokodil gespot. Wel niet zo groot als in Swaziland maar toch.

’s Avonds heerlijk gegeten bij Reef and Dune en voor ons doen redelijk vroeg naar bed gegaan mede omdat om 22.00 uur de stroom uitviel en wij er morgen vroeg uit moeten

1. Marjo salet:
    Ik herken t allemaal. Prachtig
  2. Daphne Hoogerbeets:
    Prachtige foto's weer😍😍
  3. Angélique Willemsen:
    11 maart 2020
    Een perfecte keuze, jullie nieuwe camera!!📸👍🏻😃😍
  4. Æbel:
    Prachtig fotowerk Willem
  5. Æbel:
  6. Willem:
    12 maart 2020
    Aebel wij maken dit tot ons lijflied