"Rondje" Frankrijk/Spanje

7 november 2016 - Marbella, Spanje

Vanochtend vol goede moed begonnen aan de z.g. "witte dorpenroute". Dit is een route langs allerlei dorpjes in het achterland van Ronda door een prachtige natuur. Eerst Ronda door gereden en dat viel niet mee. Heel erg druk en erg smalle straatjes. Maar goed na enig heen en weer rijden toch gelukt en op weg naar het eerste dorpje en daar begonnen de problemen. Weer hele smalle straatjes en soms steil omhoog.. Op een gegeven moment zelfs zo steil en zoveel verkeer dat wij nauwelijks nog verder konden. De maat was vol !!!!!! Hebben toen ter plekke besloten  om rechtsomkeerd te maken en af te zakken naar de Costa del Sol richting Marbella. Prachtige route met mooie uitzichten maar wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bochten. In Marbella wilden wij LPG tanken want wij hadden gelezen dat hier LPG te krijgen zo zijn. Nou vergeet het maar!!!!!! Ze waren vorig jaar gestopt met de verkoop ervan. Nu maar zuinig aan doen en later in een andere plaats op zoek. Hebben een paar kilometer buiten Marbella een camping gevonden op 350 meter van het strand. Het is niet super maar het kan er mee door. Hebben besloten om hier een kleine week te blijven om wat uit te rusten van de lange reis. Hierna gaan wij naar Granada.