7april. Avant Garde Lodge

7 april 2020 - Johannesburg Tambo, Zuid-Afrika

EINDELIJK IS HET ZOVER !!!!!!!!!!!!!!!

Vanmorgen alle papieren gekregen voor de terugreis naar Nederland. Het gaat wel een hele lange reis worden. We moeten ons  ‘s morgens tussen 7 en 8 uur al melden bij een verzamelpunt hier in Johannesburg. Vervolgens worden wij met bussen naar het vliegveld gebracht. Wij vertrekken dan om 12.15 uur eerst naar La Réunion voor een tussenstop. Wij komen daar om 18.45 uur aan en vertrekken dan vandaar om 20.30 uur naar Amsterdam waar wij dan om 6.30 uur geradbraakt denken aan te komen. Maar goed wij zijn al heel erg blij dat wij naar huis kunnen en wij verlangen toch wel naar ons Boeskoolstedtke.

Dit is waarschijnlijk mijn op een na laatste verslag er volgt er alleen nog een van onze reis naar huis.

Tot slot wil ik iedereen bedanken voor alle reacties op mijn blog want dat geeft toch wel een prettig gevoel dat je het niet alleen voor jezelf doet.

1. Toon en Erna:
    7 april 2020
    Morgen een goede en behouden terugreis. Bedankt voor het leuke reisverslag en de mooie foto's. Heel erg balen, dat door de Corona de reis een hele andere wending kreeg. Hopenlijk blijven er genoeg mooie herinneringen aan deze reis over.
  2. Angelica:
    8 april 2020
    Een goede terugreis voor jullie. Hopelijk kunnen jullie de reis nogmaals gaan maken maar dan helemaal zoals jullie deze gepland hadden.
    Het blijft, ook na de corona, een fantastisch land.
  3. Renee Abrahamsz:
    8 april 2020
    Goede reis Willem , gelukkig dat jullie nu kunnen vertrekken. Wees voorzichtig en kom veilig thuis. Joost& Renee
  4. Fons en Lidy:
    8 april 2020
    Wat geweldig goed nieuws. We wensen jullie een hele goede reis en een goede thuiskomst.
    Groetjes Fons en Lidy