7 maart. Van Mlilwane naar St.Lucia.

7 maart 2020 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vandaag weer een lange reisdag. Eerst vanmorgen ontbeten in het restaurant en om ongeveer 9.30 uur vertrokken richting grens. Dat was nog een behoorlijk eind rijden over gelukkig vrij goede wegen. Bij de grens kregen wij natuurlijk weer te maken met de hele in- en uitcheck procedure en ook nu weer werden wij gecontroleerd op corona. Vlak over de grens een lunch gehad bij een restaurant met een prachtig uitzicht. Erg rustig was het niet want een groep Zuid-Afrikaanse dames was hier hun verjaardag aan het vieren maar aan de andere kant was het ook wel weer gezellig.

Om 16.30 uur waren wij in St. Lucia en de door ons gehuurde B&B bleek een schot in de roos. Na uitleg van de eigenaresse snel onze spullen uit de auto gehaald en lekker buiten even zitten uitrusten. Toen sloeg echter het noodlot toe want mijn fotocamera viel van de tafel en is kapot. Hier in het plaatsje is gelukkig een fotozaak en daar gaan we morgen maar eens kijken wat ze voor mij kunnen doen. Nu een borrel en zo naar bed

1. Toon en Erna:
    7 maart 2020
    Wat een pech zeg met je camera. Dat is zoooooo balen. Hopelijk is er morgen een oplossing. Groetjes, Toon en Erna.
  2. Angélique Willemsen:
    8 maart 2020
    Inderdaad heel erg jammer van jullie camera. De foto's die jullie al gemaakt hebben zijn echt prachtig. En met jullie verhalen erbij is het net of we ook meereizen. 😊😁 Hopelijk komt er snel een oplossing voor de camera. Heel veel plezier nog met zijn allen. Veel lief voor jullie viertjes. 😘🙋🏼‍♀️
  3. Æbel:
    8 maart 2020
    Succes met aanschaf v e camera
  4. Dimitri:
    16 april 2020
    Vraagje: welke B&B hadden jullie geboekt?wel balen van je camera
  5. Willem:
    16 april 2020
    Hallo Dimitri. In St. Lucia hadden wij de Bhangazi Lodge B&B inclusief prima ontbijt.