31 maart. Avant Garde

31 maart 2020 - Johannesburg Tambo, Zuid-Afrika

Vandaag de 5e dag van onze quarantaine. Net als de voorgaande dagen duurt het lang om de dag door te komen. We vermaken ons met appen, lezen, een beetje lopen in de tuin en de eigenaar heeft een roeiapparaat geplaatst zodat wij ook daar nog een beetje onze conditie op niveau kunnen houden.

Vanmiddag heeft eindelijk BZ contact met ons opgenomen en om de nodige informatie gevraagd. Zij zullen binnen een paar dagen weer van zich laten horen.

Hier zitten ook nog 3 Duitse studentes die vrijdag naar Munchen vliegen. Wim heeft daarop ook nog contact gehad met de Duitse Botschaft en gevraagd of als er plek over is wij dan mee zouden kunnen vliegen. Ook zij zouden dat nog bekijken. Wij zijn wel blij dat er eindelijk wat beweging in de zaak begint te komen.

1. Fons en Lidy:
    31 maart 2020
    Hi, goed dat jullie contact hebben gehad. En tsja jullie dagbesteding ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van ons. Nieworrienie. Komt goed.
    Groetjes Fons en Lidy
  2. Josée Gerridzen:
    31 maart 2020
    Ik hoorde dat Etihad Airways ook nog steeds van daaruit vliegt. Misschien kunnen jullie daar eens contact mee openemen.
  3. Willem:
    31 maart 2020
    Bedankt voor de tip maar er vliegt hier echt helemaal niets meer. Zitten vlak bij het vliegveld, het grootste van Afrika, en er geen vliegtuig over. Wij zijn dus aangewezen op repatrieringsvluchten