27 maart. Avant Garde Lodge / Johannesburg

27 maart 2020 - Johannesburg Tambo, Zuid-Afrika

Tja, daar zit je dan op 12 uur vliegen van huis en dan “opgesloten” in een lodge die trouwens echt niet slecht is. Het eten is hier prima en ook de kamer is dik in orde maar toch geeft het een enigszins beklemmend gevoel. Vanmorgen te horen gekregen dat de ambassade binnen drie dagen contact met ons zal opnemen en dat wij dan ook wat verdere informatie zullen ontvangen hoe het nu verder gaat dus afwachten maar.

Wij zitten hier met 8 personen namelijk 3 Duitse studentes, een Engelse “lady” en wij met z’n vieren. Vanmorgen was het heerlijk weer en hebben wij de tijd door gebracht met wat chillen, lezen, appen en luieren. Vanmiddag begon het wat te betrekken en werd het ook wat kouder. De eigenaar stelde ons voor dat wij wel een stukje mochten wandelen op het terrein bij z’n eigen huis wat een klein stukje verderop ligt. Dat hebben wij dan maar gedaan maar dat stelde niet veel voor. Het was een grote grasvlakte met wat bomen en binnen 20 minuten was je rond. Toch hebben wij nog twee rondjes gelopen en eigenlijk was het ook best lekker om wat beweging te hebben.

Zitten nu aan een borreltje en gaan om 7 uur een hapje eten.

1. Hans en Hermine:
    27 maart 2020
    Hallo Willem en Jacky, heel veel sterkte en een goede terugreis gewenst.
  2. Willem:
    27 maart 2020
    Dankjewel dat gaat vroeg of laat vast wel lukken
  3. Æbel:
    28 maart 2020
    Sterkte jongelui, gevangen in Zuid-Afrika klinkt als boektitel, vanaf hier leven we met jullie mee. Zwart wit foto’s oké
  4. Willem:
    28 maart 2020
    Dankjewel Aebel. Kleurenfoto’s niet????
  5. Æbel:
    Die zijn uiteraard 🔝😷
  6. Willem:
    29 maart 2020
    Dank je Aebel voor je “uitgesproken” mening.