26 maart. Van Ardmore naar Johannesburg

26 maart 2020 - Johannesburg Tambo, Zuid-Afrika

Vanmorgen om 10 uur vertrokken richting Johannesburg. Nog wat inkopen gedaan in Winterton en om 11 uur daadwerkelijk vertrokken naar Jburg. De reis verliep voorspoedig en wij waren om  ongeveer 16.30 uur bij onze lodge. Wij verblijven in de Avant Garde Lodge en het is hier prima vertoeven alleen jammer dat het een gedwongen verblijf is. Kort na onze aankomst vertrokken naar de luchthaven om daar onze auto in te leveren. De eigenaar van de lodge, Armand, is met zijn auto met ons meegereden. Eerst nog wat diesel willen tanken maar bij de eerste pomp was de diesel op en moesten wij op zoek naar een andere. Deze was gelukkig snel gevonden en na de tank te hebben vol gegooid op weg naar Hertz. Hier hebben ze eerst de auto gecontroleerd en gelukkig werd hij volledig in orde bevonden. Al met al heeft het zo’n 15 minuten geduurd.

Toen wij weer terug waren bij de lodge kregen wij te horen dat ook de vlucht van 1 april is gecanceld en dat wij hier misschien wel tot 16 april vast zitten. Dat is natuurlijk niet leuk maar we moeten er maar het beste van maken. Het eten vanavond was fantastisch en zitten nu lekker rond een vuurkorf een borreltje te drinken.

1. Ine:
    26 maart 2020
    puff wat een pech.....
    Zit je veilig, heb je voldoende te eten en heb je boeken, maak er dan het beste van.
    Pas goed op jezelf en op elkaar en blijf gezond !!
    Liefs Ine
  2. Æbel:
    26 maart 2020
    Goodgoan doar
  3. Renee Abrahamsz:
    27 maart 2020
    We blijven duimen. En hopen dat jullie rond 16 april kunt vertrekken. Blijf veilig en gezond! HG Renee