24 maart. Van Kokstad naar Ardmore Guest Farm

24 maart 2020 - Uthukela DC, Zuid-Afrika

Na het ontbijt de auto ingepakt en op weg gegaan naar de Champagne Valley. In Kokstad eerst nog wat boodschappen gehaald en om 11:00 uur daadwerkelijk vertrokken. Onderweg kregen wij een telefoontje van Hertz waarin werd gezegd dat wij, i.v.m. de lockdown, onze auto al op 26 maart moeten inleveren i.p.v. op 31 maart. Gezegd dat dit erg moeilijk ging worden omdat wij ook al accommodaties hadden geboekt. De dame aan de lijn zou daarop verder overleg gaan voeren met de “ manager” en ons daarna terugbellen. Hele dag gewacht maar we werden niet teruggebeld. Aangekomen op ons overnachtingsadres heeft Wim geprobeerd om contact op te nemen met Hertz maar............dat ging dus weer mis. Dan morgen maar!!!

’s Avonds lekker gegeten en toen we buiten nog even zaten na te praten ging mijn telefoon. Dat bleek Easyterra te zijn, de maatschappij waar wij de auto hadden geboekt, met de mededeling dat ze overleg hadden gehad met Hertz en dat wij inderdaad de auto op 26 maart moeten inleveren. Hier komen wij waarschijnlijk niet onderuit dus gaan wij overmorgen naar Johannesburg om daar de auto in te leveren. Nu nog  morgen een onderkomen regelen en hopen dat alles goed komt.

Zucht!!!! nu maar gaan slapen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzxx!!

1. Fons en Lidy:
    24 maart 2020
    Wat een gedoe hè. Denk je dat je nu ff rust hebt. Hopen dat jullie snel een goed hotel in Johannesburg kunnen vinden. En dan morgen toch maar genieten van dagje rust in een mooie omgeving.
    Sterkte en groetjes
    Fons en Lidy
  2. Willem:
    25 maart 2020
    Ja helaas maar het is niet anders. Hebben hier zo’n mooi rustig plekje en morgen weer naar Johannesburg. Ik moet er nog niet aan denken!
  3. Josée Gerridzen:
    25 maart 2020
    Wat een gedoe! Deze reis zal jullie nog lang heugen! `Maar jullie hebben ook onvergetelijke dingen meegemaakt! Goede reis.
  4. Ine:
    25 maart 2020
    Deze reis zullen jullie nooit meer vergeten. Geniet van de laatste momenten op de mooie plekjes. Veilig en gezond thuis komen is nu het belangrijkste. Sterkte met het regelen.
    liefs Ine
  5. Willem:
    25 maart 2020
    Vlucht van zondag is gecancelde en hebben nu plek op een vlucht van woensdag 1 april. Afwachten of deze wel doorgaat.
  6. Ine:
    Fingers crossed !!