22 maart. Van Gonubie naar Kokstad

22 maart 2020 - Kokstad, Zuid-Afrika

Na een heerlijke nacht slapen vertrokken naar Kokstad. Dit was een reis van 400 km. en verliep redelijk vlot. Eerst een stuk langs de Wild Coast en toen de binnenlanden in. Om 16.00 uur aangekomen bij het hotel. Wij zijn hier zo’n beetje de enige gasten. Na de koffers op de kamer te hebben gebracht zijn wij gaan overleggen wat wij nu verder moeten. Wij hebben het volgende besloten. Wij wachten op het aanbod van Vliegwinkel.nl dat wij morgen krijgen. Morgen blijven wij nog een dag hier en dan gaan wij overmorgen “ in quarantaine”  bij de Ardmore Guest Farm in de Champagne Valley. Daar zijn wij eerder deze vakantie ook al geweest en het ligt zeer afgelegen dus je hebt bijna geen contact met andere mensen en dat lijkt ons wel verstandig. Daar blijven wij tot 31 maart en gaan dan naar Johannesburg om de auto in te leveren en hopen dan op 1 april teug te kunnen vliegen.

1. Fons en Lidy:
    22 maart 2020
    Klinkt goed. En een weekje in die mooie omgeving is niet verkeerd. Jullie hadden zeker andere plannen maar in deze rare tijden is dit zeker een goede optie.
    Lieve groetjes en pas goed op elkaar
    Fons en Lidy
  2. Ine:
    22 maart 2020
    Heel goed besluit om toch eerder dan gepland richting Nederland te gaan.
    Geniet nog van de mooie omgeving daar en blijf gezond.
    Ine
  3. Æbel:
    23 maart 2020
    Lijkt me goed èn verstandig plan.
    Groeten van ons